Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Dojo Sushi & Grill. Meer weten? Ontdek meer
Helena
8 jun 2026 om 9:32
heerlijke pokebowl met voldoende tonijn, groenten
Alexia
5 jun 2026 om 23:10
Er zat flesje soja geen wasabi en geen gember bij.
janneke
1 jun 2026 om 6:45
Lekker vers en goed op tijd bezorgd
Toon
30 mei 2026 om 20:07
gewoon goed
alex
25 mei 2026 om 18:58
Weer heerlijk gegeten, precies op tijd, goed verpakt, wat wil je nog meer.
Ton
24 mei 2026 om 9:02
Alles erg lekker.Volgende keer zullen we beter aangeven NIETS spicy.
Alexia
15 mei 2026 om 23:09
lekkerste sushi en service!!!!
Marga
14 mei 2026 om 21:59
Het was erg lekker, goed verpakt en bezorgd op aangegeven tijdstip door een aardige bezorger. En dat terwijl het erg druk was!
Andrisa
14 mei 2026 om 19:56
Geweldig voor herhaling vatbaar!